صفری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: رویکرد کمیته امداد در ارائه خدمات قرض الحسنه تسهیل گری و هم افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی اثربخش به خانواده‌های تحت حمایت است.

او بااشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۹۳ فقره تسهیلات حمایتی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است، افزود: تسهیلات پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال  تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

صفری بابیان اینکه خدمات معوض کمیته امداد، بر اساس نیاز خانواده‌های تحت حمایت و اولویت بندی انجام شده به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود، گفت: خدمات معوض این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، درمان، فرهنگی و تحصیلی، اشتغال و کارآفرینی، آموزش کسب و کار، مسکن و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند این استان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.